Sklep
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
promotions
oprogramowanie
devices
training
solutions
references
events
trainers

Weź udział w bezpłatnych webinariach AEC i MFG

Webinaria z tematyki Civil 3D, Dynamo for Revit, Recap, Fusion 360, Autodesk Tandem i inne.

Zobacz szczegóły

Problem z komputerem na kwarantannie — skorzystaj ze zdalnej pomocy technicznej

Światowa pandemia zmusiła ludzi do pozostania w zamknięciu przez długi czas. Osoby poddane kwarantannie nie mogą opuszczać miejsca zamieszkania, co generuje sporo problemów w przypadku wystąpienia jakiejś trudności. Komputery od zawsze ulegają awariom i nie ma co oczekiwać, że w czasach koronawirusa się to zmieni. Na szczęście w dzisiejszych czasach, gdzie działa technologia VR, ultraszybkie maszyny i powszechny dostęp do sieci Internetowej, większość problemów z komputerem da się rozwiązać zdalnie. W tym celu w sieci działają pogotowia komputerowe, do których z problemem można zwrócić się o każdej porze dnia i nocy.

 

Jak działa pogotowie komputerowe? Jak skorzystać z usług pogotowia komputerowego.

 

W przypadku wystąpienia problemów z komputerem należy w sieci odszukać kontakt do ekspertów, którzy zdalnie wezmą się za naprawdę komputera bądź laptopa. Takie serwisy zazwyczaj czynne są przez całą dobę, przez co pomoc zawsze jest na wyciągnięcie ręki.

 

Zdalna naprawa komputera wymaga czynnego połączenia internetowego, problem jest więc niestety nie do ruszenia, jeśli internet w komputerze nie działa w ogóle i nie da się go podłączyć w inny sposób, na przykład przez sieć telefoniczną.

 

Specjaliści łączą się z komputerem klienta przy użyciu specjalnego programu i uzyskują do niego pełen dostęp. Pozwala to na rozwiązanie większości problemów IT. Nie ma się co martwić o bezpieczeństwo — używany program jest doskonale zabezpieczony i zaszyfrowany, dzięki czemu zawartość komputera użytkownika pozostaje poza zasięgiem jakiegokolwiek ataku. Klient widzi na swoim ekranie wszystkie czynności, jakie wykonuje technik, ma więc pewność, że kontroluje sytuację.

 

Aby uzyskać pomoc, należy wykonać połączenie na znaleziony w sieci numer. Rozmowa z technikiem pozwoli na wstępną diagnozę problemu, określenie kosztów i procedury naprawy. Następnie przychodzi pora na znalezienie źródła problemu. W tym celu serwisant łączy się z komputerem klienta. Wystarczy pobranie odpowiedniego programu i podanie technikowi kodu dostępu — a cała reszta jest już po jego stronie.

Jakie problemy może rozwiązać pomoc zdalna?

Komputery oprogramowania ulegają różnego rodzaju awariom i usterkom. Na szczęście pomoc zdalna może sobie poradzić ze znaczną większością z nich. Technicy w razie konieczności mogą usunąć z komputera złośliwe oprogramowanie i programy szpiegujące. Dodatkowo mogą zainstalować antywirusa, który zapobiegnie takim sytuacjom w przyszłości. Technicy pomóc mogą także w przypadku, kiedy trzeba usunąć lub zainstalować oprogramowanie. Zajmą się także konfiguracją komputera w ten sposób, by osiągał on zoptymalizowane prędkości. Pomoc przydać się może również w przypadku problemów z konfiguracją drukarki, poczty e-mail czy Outlooka.

 

System Windows “lubi” komplikować życie użytkowników poprzez wyświetlanie różnego rodzaju błędów. Serwisanci pomogą znaleźć przyczynę tego stanu rzeczy i sprawią, by sytuacja się nie powtórzyła.

 

Czy konsultacja z serwisem komputerowym jest płatna?

Sam telefon do pomocy technicznej i analiza występującego problemu nic nie kosztuje. To klient decyduje ostatecznie, czy decyduje się na takie rozwiązanie sytuacji. Niemniej jednak na kwarantannie pomoc zdalna często okazuje się ostatnią deską ratunku. Firma mat.net.pl oferuje szybką i skuteczną pomoc techniczną online dla Klientów w ramach usługi CAD — projektowania.