HP Proactive Insights zapewnia monitorowanie, raportowanie oraz wgląd, aby pomóc działowi IT zmniejszyć koszty i ułatwić zarządzanie flotą urządzeń, jednocześnie poprawiając komfort pracowników.
Zoptymalizuj strategię swoich urządzeń za pomocą analiz predykcyjnych i popraw wydajność pracowników. Według ostatnich badań firmy Forrester 55% liderów IT odpowiedzialnych za zarządzanie urządzeniami uważa, że zastosowanie analiz predykcyjnych ma wysoki priorytet, aby móc ocenić wydajność, stan i bezpieczeństwo urządzeń. Zobacz, jak HP Proactive Insights wykorzystuje sztuczną inteligencję i głębokie uczenie, aby pomóc Ci identyfikować i rozwiązywać problemy, zanim się pojawią.
Analizy oparte na chmurze
HP TechPulse pomaga scentralizować zarządzanie urządzeniami na jednej platformie, która zapewnia bezprecedensowy wgląd w stan punktów końcowych. Integracja z chmurą ułatwia zarządzanie urządzeniami pracowników w biurze i poza nim.
Proaktywnie zarządzaj urządzeniami za pomocą przydatnych danych
Zastrzeżona platforma analityczna HP TechPulse wykorzystuje zaawansowaną sztuczną inteligencję do dostarczania praktycznych informacji o urządzeniach i analiz biznesowych. Wykorzystując miliardy punktów danych, nasze procesy uczenia głębokiego pomagają przewidywać i rozwiązywać problemy, zanim się pojawią, dzięki czemu nie zostaniesz zaskoczony.
Polegaj na powiadomieniach o incydentach, które pomogą Ci zarządzać
Pulpit analityczny HP TechPulse wyświetla inwentaryzację sprzętu i incydenty, raportuje stan systemu i zapewnia proaktywne powiadomienia o incydentach.
Szybko przewiduj, identyfikuj i rozwiązuj problemy
Podejmij działania, zanim wystąpi problem, korzystając z wnikliwych analiz, które identyfikują awarią dysku, akumulatora lub całego systemu.
Integracja z platformami usług
Raporty i analizy oferują zalecenia dotyczące działań naprawczych, które w razie potrzeby można wprowadzić za pośrednictwem ITSM za pośrednictwem integracji API.
Co zawiera HP Proactive Insights z technologią HP TechPulse:
Monitorowanie i analityka urządzeń
Dostęp i rejestracja
Lepsze doświadczenie pracowników
Usługa doradcza realizowana przez Service Eksperta oraz nowoczesne zarządzanie punktami końcowymi
Dodatkowe usługi