Program Autodesk® 3ds Max® jest niezależnym produktem lub częścią pakietu.
Animacje 3D | 3ds MAX 2019 | 3ds MAX 2018 | |
---|---|---|---|
Ścieżki ruchu | |||
Narzędzie Camera Sequencer | |||
Rozszerzone funkcje wypełniania | |||
Narzędzia do animowania postaci i tworzenia siatki | |||
Animowane funkcje zniekształcające | |||
Kontrolery animacji w narzędziu Max Creation Graph | |||
Modelowanie 3D | 3ds MAX 2019 | 3ds MAX 2018 | |
Obsługa języka Open Shading Language (OSL) | |||
Proceduralne generowanie tekstury drewna | |||
Ulepszone narzędzie ShaderFX | |||
Narzędzia do rozmieszczania | |||
Renderowanie 3D | 3ds MAX 2019 | 3ds MAX 2018 | |
Układ sceny rzeczywistości wirtualnej w 3ds Max Interactive | |||
Arnold w 3ds Max | |||
Kamera fizyczna | |||
Lepsze renderowanie ActiveShade | |||
Dynamika i efekty | 3ds MAX 2019 | 3ds MAX 2018 | |
Symulacja i analiza ekspozycji oświetlenia | |||
mCloth — symulacja ubioru | |||
Interfejs użytkownika | 3ds MAX 2019 | 3ds MAX 2018 | |
Obsługa materiałów fizycznych w pojazdach CivilView | |||
Używanie przeglądarki Autodesk Viewer w procesach projektowych bezpośrednio z programu 3ds Max | |||
Dostęp do narzędzia Print Studio za jednym kliknięciem |