Sklep
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
promotions
oprogramowanie
devices
training
solutions
references
events
trainers

HP DaaS (Device as a Service)

HP DaaS to unikalna forma leasingowania sprzętu komputerowego HP zawierająca wartość dodaną w stosunku do tradycyjnych form leasingu. Usługa DaaS poza finansowaniem zapewnia zaawansowane narzędzia analityczne i diagnostyczne służące raportowaniu o stanie podzespołów. Celem usługi jest odciążenie zespołów IT oraz zarządzanie całością sprzętu komputerowego w firmie.

daas_raporty

DaaS za sprawą narzędzia HP TechPulse wykorzystuje uczenie maszynowe, wstępnie skonfigurowaną logikę oraz dane kontekstowe. Usługa na bieżąco monitoruje, analizuje i raportuje o stanie podzespołów. Możliwe jest uzyskanie szczegółowych raportów dotyczących hardware, incydentów, bezpieczeństwa, oprogramowania oraz ważności subskrypcji. Usługa przez cały czas jest rozwijana, na całym świecie podpięte są do niej miliony komputerów a ich ilość ciągle rośnie. HP TechPuls bazując na doświadczeniach umożliwia zdiagnozowanie usterki zanim ta nastąpi, co jest cechą unikalną w stosunku do standardowych form finansowania. Dzięki takiej funkcjonalności użytkownik zyskuje możliwość wyeliminowania przestojów w firmie spowodowanych naprawą serwisową sprzętu.

HP DaaS

Usługą jest objęty nie tylko sprzęt HP, ale również innych producentów oraz inne systemy operacyjne. Istnieje możliwość zintegrowania urządzeń takich jak laptopy, komputery stacjonarne, stacje robocze oraz smartfony i tablety. Kompatybilnymi systemami operacyjnymi są:

Tak duża kompatybilność sprzętu umożliwia sprawne zarządzanie całością rozwiązań IT w firmie.

Szeroki wybór kompatybilnych urządzeń również innych producentów, także z innymi systemami operacyjnymi niż Windows

Wsparcie techniczne oraz natychmiastowe naprawy lub wymiany

Przydatne raporty diagnostyczne dzięki HP TechPulse

W oparciu o stan sprzętu zaplanujesz wydatki w swojej firmie

HP DaaS składa się z trzech programów – podstawowy, rozszerzony oraz premium.

Zakres całościowego działania usługi możemy podzielić na dwie grupy – ZARZĄDZANIE i BEZPIECZEŃSTWO, przy czym już program podstawowy zapewnia zaawansowane możliwości zarządzania wraz z narzędziem HP TechPulse, między innymi takie jak:

Warto nadmienić, że program podstawowy obejmuje również obsługę serwisu na miejscu w następnym dniu roboczym.

Programy rozszerzony i premium skupią się na bezpieczeństwie. Wybierając wariant rozszerzony bądź premium firma HP zapewnia wsparcie technika będącego opiekunem klienta DaaS. Do zadań technika HP należą między innymi:

Program premium zwiera wszystkie powyższe funkcjonalności oraz dodatkowo:

Możliwości analityczne programów rozszerzonych i premium pozwalają znacząco odciążyć dział IT w firmie, pozwalając przenieść środki na inwestycje przy maksymalizacji zysku przedsiębiorstwa.

HP DaaS raporty

Zobacz ulotkę HP DaaS

hp dass ulotka

Zobacz webinarium o HP DaaS